De laagste prijs
Werkdagen voor 15u besteld, morgen in huis
Niet goed geld terug garantie

Op deze pagina vindt u informatie over de garantievoorwaarden die van toepassing zijn op de producten die u bij ons koopt. Wij vinden het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent en daarom hebben wij de wettelijke garantie en eventuele fabrieks- of verkopersgaranties voor u op een rijtje gezet.

Garantie en/of non-conformiteit

Wanneer u een product koopt, heeft u recht op garantie. Dit betekent dat het product dat u heeft gekocht in goede staat moet zijn en moet voldoen aan de verwachtingen die u daar redelijkerwijs van mag hebben. Het kan voorkomen dat het product niet goed werkt, beschadigd is of niet aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval kunt u aanspraak maken op garantie en/of non-conformiteit.

Wettelijke garantie

Op alle producten die u bij ons koopt, is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie houdt in dat het product dat u heeft gekocht in goede staat moet zijn en moet voldoen aan de verwachtingen die u daar redelijkerwijs van mag hebben. Dit betekent dat het product moet functioneren zoals u mag verwachten, bij normaal gebruik.

De wettelijke garantie is niet aan een bepaalde termijn gebonden. Dit betekent dat u gedurende de gehele levensduur van het product aanspraak kunt maken op de wettelijke garantie. In België geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien u aanspraak wilt maken op de wettelijke garantie, dient u contact met ons op te nemen. Wij zullen dan samen met u kijken naar een passende oplossing.

Non-conformiteit

Naast de wettelijke garantie heeft u ook recht op non-conformiteit. Dit houdt in dat het product dat u heeft gekocht moet voldoen aan de overeenkomst die u met ons heeft gesloten. Indien het product niet voldoet aan de overeenkomst, kunt u aanspraak maken op non-conformiteit. Dit betekent dat u het product kunt terugsturen en recht heeft op reparatie, vervanging of restitutie van het aankoopbedrag.

Garantietermijn

Naast de wettelijke garantie kan het zijn dat er ook sprake is van een garantietermijn. Dit is een extra garantie die door de fabrikant wordt aangeboden. Indien er sprake is van een garantietermijn, dan staat dit vermeld bij het product. De garantietermijn doet niets af aan de wettelijke garantie. Houd er rekening mee dat de op de productpagina's genoemde garantietermijnen de fabrieksgarantie dan wel een door ons aangeboden verkopersgarantie betreffen. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over een product, dan kunt u dit bij ons melden. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en samen met u zoeken naar een passende oplossing. Mocht u er onverhoopt niet uitkomen met ons, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u vragen heeft over de garantie en/of non-conformiteit, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij staan graag voor u klaar.

Extra Informatie:

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is niet aan een specifieke termijn gebonden. Het is dus niet zo dat de garantie na een bepaalde tijd automatisch vervalt. Wij willen u er wel op wijzen dat de garantie niet geldt wanneer er sprake is van onjuist gebruik of normale slijtage.

Fabrieks- of verkopersgarantie

Sommige producten zijn ook voorzien van een fabrieks- of verkopersgarantie. Deze garanties zijn aanvullend op de wettelijke garantie en gelden voor een bepaalde periode. De exacte termijn verschilt per product en staat vermeld bij de productinformatie op onze website. Wanneer er sprake is van een fabrieks- of verkopersgarantie, dan doet dit niets af aan de wettelijke garantie. Ook als de garantieperiode is verlopen, kunt u nog steeds aanspraak maken op de wettelijke garantie.

Garantievoorwaarden

Om aanspraak te kunnen maken op garantie, is het belangrijk dat u het product op de juiste manier heeft gebruikt en onderhouden. Wij raden u aan om altijd de gebruiksaanwijzing te raadplegen voordat u het product in gebruik neemt. Wanneer er sprake is van een defect of storing, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en streven ernaar om binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren. Als wij de klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over onze garantievoorwaarden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Translation missing: nl.general.search.loading