De laagste prijs
Werkdagen voor 15u besteld, morgen in huis
Niet goed geld terug garantie

Bij onze webshop streven we ernaar om onze klanten de beste service en producten te bieden. Mocht het echter voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of producten, dan kunt u een klacht bij ons indienen. Hieronder leggen we uit hoe u dat kunt doen en wat u kunt verwachten van onze klachtenprocedure.

Hoe kunt u een klacht indienen? U kunt uw klacht indienen door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website. Hierbij vragen wij u om een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht en indien van toepassing, uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Hoe lang duurt het voordat u een reactie van ons ontvangt? Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie te geven. Hierbij houden we ons aan de regels van de consumentenwetgeving, waarin is vastgelegd dat de termijn voor een inhoudelijke reactie niet langer mag zijn dan 14 dagen.

Kunnen klachten over producten en dienstverlening ingediend worden? Ja, u kunt bij ons zowel een klacht indienen over onze producten als over onze dienstverlening.

Wat als u niet tevreden bent met onze oplossing? Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent met onze oplossing of komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

We vinden het belangrijk om open te zijn over onze klachtenprocedure en hopen dat u hiermee een duidelijk beeld heeft gekregen van hoe u een klacht kunt indienen en wat u van ons kunt verwachten.


Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

In de klachtenprocedure moeten de volgende elementen terugkomen:

  • We willen u verzoeken om duidelijk te vermelden hoe (met welk communicatiemiddel) de consument een klacht kan indienen.
  • Het moet expliciet worden vermeld binnen welke termijn wij inhoudelijk reageren op de klacht. Deze termijn is korter of gelijk aan 14 dagen na ontvangst van de klacht.
  • We hebben begrepen dat men zowel een klacht over een product als over de dienstverlening mag indienen.
  • Graag willen we verwijzen naar de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/english/) en het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) voor het geval dat de consument niet tevreden is met de afhandeling van de klacht.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/english/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Translation missing: nl.general.search.loading